COVID-19 -viruksen vaikutus Chillerin toimintaan (17.3. tilanne)

Chillerin tuotanto toimii tällä hetkellä normaalilla kapasiteetilla, ja pandemian vaikutukset ovat toistaiseksi vähäisiä. Myös logistiikkamme toimii tällä hetkellä normaalisti. Tilanne varsinkin maiden rajojen väliseen tavaroiden liikkuvuuteen elää koko ajan, ja on todennäköistä, että tämä vaikuttaa myös meidän toimitusketjuumme jollain aikavälillä. Toimimme tiiviissä yhteistyössä toimittajiemme ja logistiikkaoperaattoreidemme kanssa varmistaaksemme asiakastoimitusten jatkuvuuden.

Pyrimme estämään toimitusketjun häiriöt valmistamalla tilauskantamme avoimet toimitukset mahdollisimman nopealla aikataululla. Tämän vuoksi on erittäin tärkeää saada asiakkailtamme tieto mahdollisista työmaiden viivästyksistä tai muista syistä, joiden vuoksi tavaraa ei pystytä vastaanottamaan työmailla tilausvahvistuksessa sovitun aikataulun mukaisesti. Valmiit toimitukset, joista emme ole saaneet ennakkotietoa, ja joita ei pystytä aikataulun mukaisesti työmailla vastaanottamaan, siirretään ulkopuoliseen varastoterminaaliin ja katsotaan toimitusehtojen mukaisesti toimitetuiksi siirtopäivästä lähtien.

Seuraamme tarkasti hallitusten ja viranomaisten suosituksia ja säännöksiä, ja teemme jatkuvasti toimenpiteitä häiriöttömän toiminnan varmistamiseksi ja viruksen leviämisen estämiseksi. Olemme muun muassa:

• Tehostaneet siivousta yrityksen tiloissa THL:n suositusten mukaisesti
  • Ohjeistaneet henkilökuntaa hyvästä käsihygieniasta ja henkilökohtaisten työvälineiden, kuten puhelimien ja kannettavien tietokoneiden puhdistuksen tärkeydestä
  • Järjestämme kaikki tapaamiset etäyhteyksien avulla
  • Lisänneet etätöitä

Olemme valmistautuneet tiedottamaan asiakkaitamme välittömästi, mikäli tilanteen kehittyessä toiminnassamme tapahtuu muutoksia jotka vaikuttavat asiakastoimituksiin.

Normaalin käytännön mukaan yksittäisten tilausten toimitusajoista tietoja antaa logistiikkaosastomme. Yhteystiedot löydät tämän tiedotteen alareunasta.

Tiedustelut tilauksia ja toimituksia koskien:
Chiller Logistiikka
toimitukset@chiller.fi